Postrežba

Za vas skrbimo tudi med letom

Naše prijazno osebje se bo ves čas leta trudilo, da bo vaše potovanje čim bolj udobno in prijetno. Glede na trajanje leta, destinacijo in razred potovanja vam bodo na voljo časopisi, revija Adria Airways In-Flight Magazine, pijača, obrok in na letih izven Evropske skupnosti brezcarinska prodaja (oglejte si katalog izdelkov), na določenih letih znotraj Evropske skupnosti pa ugodna prodaja določenih brezcarinskih izdelkov, imenovana Travel Value.

Hrano vam potrežemo v poslovnem razredu in na letih v Bruselj, Istanbul in Moskvo. Na preostalih rednih letih vam bomo ponudili vodo, kavo in čaj. Pijača je na rednih letih Adrie Airways brezplačna, na čarterskih poletih pa je alkoholne pijače treba plačati.

Hrano strežemo v poslovnem razredu in na letih v Bruselj, Istanbul in Moskvo.

Pester izbor posebnih obrokov

Če imate zaradi zdravstvenih, verskih ali nazorskih pogledov zadržke do določene hrane, vam v Adrii Airways ponujamo pester izbor posebnih obrokov brez dodatnega plačila.

Naročilo posebnega obroka

Zavedamo se, da je prehrana v današnjem življenjskem ritmu za vsakega od nas izrednega pomena, zato le redko zavrnemo zahtevek po posebnem obroku. Zato smo za vas pripravili pester izbor posebnih obrokov: za vegetarijance, dojenčke, otroke, diabetike, brez laktoze in še vrsto drugih okusnih obrokov.

Večkrat pa se zgodi, da agentje ali potniki ne spoštujejo pravil, ki so nujna, da zahtevek srečno opravi svojo pot skozi mrežo rezervacijskega sistema. Zato je dobro poznati nekaj pravil, ki bodo zagotovila, da vas bo naročeni obrok čakal na vašem letu:

  • Naročilo oddajte pravočasno – najkasneje 48 ur pred odhodom oziroma že ob rezervaciji poleta.
  • Od svojega prodajalca letalskih vozovnic zahtevajte, da vam predstavi vrste posebnih obrokov, ki jih nudi Adria Airways.
  • Od prodajalca zahtevajte obvestilo o potrditvi/zavrnitvi posebnega obroka. Lahko se namreč zgodi, da bodo na nekaterih letih zahtevki po posebnih obrokih zavrnjeni zaradi narave leta ali servisa na njem.
  • Ob morebitni zavrnitvi posebnega obroka se s prodajalcem letalskih vozovnic pogovorite o drugi vrsti obroka, ki bi vam ustrezal.
  • Še posebej bodite pozorni ob kakršnikoli spremembi vaše rezervacije – ponovno zahtevajte potrditev zahtevka o posebnem obroku od vašega prodajalca letalskih vozovnic.
  • Če je vaš zahtevek o posebnem obroku potrjen, na to opozorite tudi osebje na letalu.
  • Če zahtevek »obtiči« in obrok ne pride do vas, vas vljudno prosimo, da svoje pripombe posredujete osebju na letalu, da bomo lahko ugotovili, kje je prišlo do napake, in jo odpravili.
Postrežba 3
Posebni obroki na Adriinih letih
Kratica Naziv obroka
AVML Azijski vegetarijanski obrok
BBML Obrok za dojenčka
BLML Lahko prebavljiv obrok
CHML Obrok za otroke med 2. in 12. letom starosti
DBML Obrok za diabetike
FPML Obrok iz svežega sezonskega sadja
GFML Obrok za osebe, alergične na gluten
HNML Verski obrok - brez govedine
KSML Obrok za potnike židovske vere
LCML Nizkokaloričen obrok
LFML Obrok z manj maščobami
LSML Obrok brez dodane soli
MOML Obrok brez svinjine in divjačine
NLML Obrok brez laktoze
RVML Sveža, surova zelenjava in sadje
SFML Obrok vsebuje ribe in druge morske sadeže
SPML Obrok, ki ga sestavite sami, npr. samo sir in grozdje, in ni opisan z že obstoječo kodo
VLML Obrok brez mesa, ki pa lahko vsebuje mlečne izdelke in jajca
VGML Obrok brez mesa in vseh izdelkov živalskega porekla, kot so npr. med, maslo, jajca, sir, skuta ipd.
Postrežba 4