Pogosta vprašanja

1. Kako kupim vozovnico na spletni strani?

Izberite cilj in datum potovanja. Zaslon prikazuje vsak let posebej. Pogoji cene vozovnice so prikazani na vrhu vsakega stolpca s cenami vozovnic. Najprej izberite odhodni let in ceno vozovnice, šele nato dohodni let in ceno vozovnice. Vaša izbira je prikazana na desni strani zaslona. Nadaljujte na stran Podatki o potniku in Plačilo. Če želite vozovnico kupiti zdaj, kliknite tukaj.

1.1. Koliko časa vnaprej lahko rezerviram vozovnico?

1 leto.

1.2. Lahko rezervacijo uredim po telefonu?

Da. Pokličite nas na številko +386 1 369 10 10

1.3. Lahko vozovnico rezerviram brez plačila?

Ne. Če rezervacijo potrdite na spletni strani, morate plačilo izvesti hkrati z rezervacijo.

1.4. Kje si lahko ogledam svojo rezervacijo?

Kliknite Upravljanje mojih rezervacij.

1.5. Lahko izberem sedež v letalu?

Da. Storitev je brezplačna. Rezervacijo sedeža lahko potrdite ob rezervaciji ali pri prijavi na let.

2. Kako lahko plačam na spletni strani?

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • S plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa, Visa Electron, Aktiva, Maestro iz Aktiva group in izdan od drugih bank, če dovoljujejo nakupe preko spleta, Diners Club Erste bank) velja za nakupe preko spleta in tam videne cene.
  • preko elektronske banke Abanet.
  • preko iDeal, Bancontact/Mr Cash, Giropay, Sofort Überweisung.

Ponudnik kupcu izda vozovnico, ki velja kot račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba - rezervacija (vozovnice) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku do zaključka potovanja v bazi letov (Checkmytrip), kjer s kodo rezervacije in priimkom potnika dobi vpogled v rezervacijo ali v centralnem rezervacijskem sietemu ponudnika.

3. Kako vem, ali je bil nakup uspešen?

Prejeti morate dve potrditveni e-poštni sporočili. Prvo sporočilo je potrditev rezervacije. Drugo sporočilo pa je elektronska vozovnica (e-vozovnica). Če drugega e-poštnega sporočila ne prejmete, nas pokličite na številko +386 1 369 10 10.

4. Kako vem, ali vozovnica vključuje brezplačno prijavljeno prtljago?

Dovoljena količina brezplačne prtljage je jasno označena na elektronski vozovnici, začne se z 1PC. Beseda NE pomeni, da brezplačna prijavljena prtljaga ni vključena.

5. Kako kupim prijavljeno prtljago?

Pred nakupom prijavljene prtljage morate kupiti elektronsko vozovnico. Za nakup kliknite povezavo: Prtljaga gumb "Kupite tukaj".

6. Kako se prijavim na let na spletni strani?

Kliknite Prijava na let – Izberite odhodno mesto/letališče in sledite navodilom. Če vašega odhodnega letališča ni na seznamu, spletna prijava na let ni na voljo. V tem primeru je prijava na let brezplačno na voljo na letališču.

Vedite, da elektronska vozovnica ni isto kot vstopni kupon. Na koncu postopka prijave na let dobite vstopni kupon, ki je vaše vstopno dovoljenje za vstop v letalo.

Spletna prijava na let je na voljo od 24 ur do 1 uro pred odhodom.

Vstopni kupon mora biti natisnjen ali poslan na vaš pametni telefon.

7. Lahko spremenim datum potovanja?

To je odvisno od pogojev cene kupljene vozovnice. Če je dovoljeno, lahko to uredite s klikom na Urejanje leta, pri svojem posredniškem agentu ali nas pokličete na številko +386 1 369 10 10.

8. Se lahko ime na vozovnici spremeni ali popravi?

Da, če vozovnica vključuje samo lete družbe Adria Airways. Zaračuna se pristojbina. Pokličite številko +386 1 369 10 10.

9. Lahko za vozovnico zahtevam vračilo denarja?

To je odvisno od pogojev cene kupljene vozovnice. Če je to dovoljeno, lahko to uredite pri svojem posredniškem agentu.

10. Koliko ročne prtljage lahko vzamem na letalo?

Oglejte si povezavo

11. Potujem z dojenčkom. Kaj lahko vzamem na letalo za dojenčka?

Hrano za dojenčka za porabo med letom, pleničke ipd. Otroški voziček šteje za ročno prtljago, vendar mora biti zložen. Ob vhodu v letalo vam ga vzamejo. Prevzeti ga morate takoj po izkrcanju iz letala.

12. Moja prtljaga je imela zamudo oziroma je bila poškodovana. Kaj naj naredim?

Zamujeno/poškodovano prtljago morate po prihodu prijaviti na okencu za izgubljene in najdene predmete na prihodnem letališču.

13. Imam splošno pritožbo. Kje jo lahko prijavim?

customer.care@adria.si

14. Kje lahko zahtevam milje za zadnji let?

Obrnite se neposredno na program za pogoste letalske potnike, da zahtevate milje za zadnji let.