Adria>Informacije>Prtljaga>Zamujena, izgubljena, poškodovana prtljaga

Zamujena, izgubljena, poškodovana prtljaga

Kdo je odgovoren za mojo izgubljeno oz. poškodovano prtljago?

Po mednarodni konvenciji ter IATA priporočilih zadnji prevoznik vodi iskanje prtljage, organizira dostavo in obravnava zahtevke potnikov. 

 

Zamujena prtljaga

Če vaša prtljaga ni prispela skupaj z vami, to takoj po prihodu letala prijavite na letališču pri ustrezni službi prevoznika, s katerim ste prispeli.

Osebje na okencu bo z vašo pomočjo izpolnilo zapisnik o zamujeni prtljagi in poskrbelo za iskanje prtljage ter vam posredovalo nadaljnje informacije. Številko zapisnika shranite.

Prtljago, ki ne prispe skupaj z vami, sprva obravnavamo kot zamujeno. V večini primerov jo v roku 24 ur najdemo na enem od letališč, preko katerih ste potovali. Da bi bil čas brez prtljage čim krajši, vsak primer zamujene prtljage dnevno spremljamo. Takoj, ko prejmemo vašo prtljago, vas o tem obvestimo in se obenem dogovorimo za dostavo oz. osebni prevzem. 

Potrebujete pomoč?

Zamujena prtljaga
Prosimo, obrnite se na službo, kjer so izpolnili zapisnik o zamujeni prtljagi (za prtljago, ki zamuja manj kot pet dni), ali stopite v stik z:

E: lost.found@adria.si
T: +386 (0) 4 25 94 339 
(med 08.00 in 22.00 uro)

 

Kako sami spremljate zamujeno prtljago?

Informacije o vaši izgubljeni prtljagi, ki je v fazi iskanja preko mednarodnega sistema za iskanje prtljage WorldTracer, lahko preverite z referenčno številko zapisnika in imenom, pod katerim ste prijavili izgubo prtljage. Preko aplikacije nam lahko pošljete tudi sporočilo.

 

Potrudili se bomo, da vašo prtljago najdemo in dostavimo v najkrajšem možnem času.

Zahtevki za najnujnejše nakupe

Če ste prispeli v kraj, kjer nimate stalnega bivališča, bomo prispevali k stroškom za najnujnejše nakupe v času čakanja na prtljago.  

Za potnike ekonomskega razreda je nadomestilo 20€ za vsakih 24 ur, oziroma največ 100€.

Za potnike poslovnega razreda je nadomestilo 40€ za vsakih 24 ur, oziroma največ 200€.

V roku 21 dni od dne, ko ste prevzeli prtljago, lahko zahtevek vložite preko spletnega obrazca.  Zahtevku morate priložiti račune za nadomestne nakupe, vaš vstopni kupon in prtljažne lističe.

 

 

Izgubljena prtljaga

Če vaše prtljage nismo našli v 3 dneh po prijavi, nam pošljite izpolnjen obrazec Popis vsebine skupaj s kopijo vašega osebnega dokumenta na elektronski naslov centralbaggage.tracing@adria.si.

Ali mi v primeru izgubljene prtljage pripada nadomestilo?

Nadomestilo temelji na popisu izgubljenih stvari, ki ste ga posredovali po treh dneh iskanja prtljage. Pri izračunu nadomestila za izgubljeno prtljago se upošteva starost in vrednost stvari ter originalni računi nakupa. Po preteku 35 dni iskanja prtljage vložite zahtevek za nadomestilo preko spletnega obrazca.

Za predmete, ki v skladu s Splošnimi pogoji prevoza ne spadajo v registrirano prtljago, nadomestila ne izplačujemo.

Če prtljage ne najdemo v 35 dneh, jo razglasimo za izgubljeno.

Poškodovana prtljaga

Poškodbo prtljage morate prijaviti takoj ob prevzemu. Če poškodbo opazite kasneje, prijavo poškodbe priznamo le, če nam jo sporočite največ 7 dni po letu.

Ob prijavi poškodovane prtljage vam posredujemo naslove popravljalnic, kamor lahko odnesete prtljago.

Ali mi v primeru poškodovane prtljage pripada nadomestilo?

Ob predložitvi računa vam povrnemo stroške popravila. Če popravilo prtljage ni mogoče, vam povrnemo vrednost poškodovane prtljage, zmanjšano za znesek amortizacije.

V roku 7 dni od dneva prevzema prtljage zahtevek vložite preko spletnega obrazca.

Zahtevku morate priložiti vstopni kupon, prtljažni listič, račun popravila, oziroma izjavo servisa o nepopravljivosti, starosti in vrednosti prtljage.

Za manjše poškodbe na prtljagi (npr. odrgnine, madeži ipd.) nadomestila ne izplačamo.

Manjkajoči predmeti

Predmete, ki jih najdemo na krovu letal Adrie Airways, hranimo v Lost&Found pisarni na letališču v Ljubljani največ 3 mesece.

Če ugotovite, da vam manjkajo predmeti iz oddane prtljage, krajo prijavite policiji. Takoj za tem krajo prijavite službi Lost&Found. Za manjkajoče predmete, ki jih ne prijavite takoj po prevzemu prtljage, ne odgovarjamo.

Odškodninski zahtevek vložite v roku 7 dni preko spletnega obrazca. Zahtevku morate priložiti vstopni kupon, prtljažni listič ter kopijo policijskega zapisnika.

 

Zahtevke za odškodnino sprejemamo preko spletnega obrazca. Izjemoma lahko zahtevek na obrazcu pošljete tudi po pošti na naš naslov Adria Airways, d.o.o., Customer Care, Zg. Brnik 130 h, 4210 Zg. Brnik.