Zamude in odpovedi

Če je vaš let odpovedan ali zamuda leta vpliva na vaše potovanje, vam bo letališko osebje svetovalo, na katero okence se obrnite za asistenco. Adria Airways ali njeni pogodbeni partnerji vam bodo pomagali pri urejanju nadomestnega potovanja ter vam zagotovili oskrbo, primerno času čakanja.

Glede na čas čakanja vam zagotovimo osnovno oskrbo, ki vključuje hrano in pijačo, možnost brezplačnega telefonskega klica in dostop do e-pošte, če je potrebno, pa tudi hotelsko namestitev in prevoz med hotelom in letališčem.

Informacije za potnike v zvezi z Uredbo (ES) št. 261/2004 Evropskega parlamenta in sveta so dosegljive na tej povezavi.

Zamude in odpovedi 2

Zahtevek za odškodnino vedno naslovite na letalskega prevoznika, ki je povzročil nepravilnost v prometu. 

Zakonski rok za odgovor je 8 tednov od prejema zahtevka.

.

Zahtevek Adrii Airways pošljete preko

spletnega obrazca.

Pristojni organ za nadzor upoštevanja Uredbe (ES) 261/2004 je v Sloveniji Javna agencija za civilno letalstvo Republike Slovenije.

Če potujete iz tretje države v eno od držav EU, je za nadzor upoštevanja Uredbe pristojen organ za nadzor v državi pristanka. Seznam vseh nacionalnih izvršilnih organov, pristojnih za nadzor izvajanja pravic potnikov, najdete na povezavi.

Pogoj za uveljavljanje pravic je potrjena vozovnica in pravočasna prijava na let.