Zamude in odpovedi

Kako ukrepati v primeru zamude ali odpovedi leta?

Če pride do zamude ali odpovedi leta, od osebja pri okencu za prijavo leta nemudoma zahtevajte ustrezne informacije o vaših pravicah.

Če niste mogli uveljaviti pravic, se pritožite pristojnemu organu v državi EU, od koder naj bi poleteli. Slovenski nacionalni organ je Javna agencija za civilno letalstvo Republike Slovenije.

Če potujete iz tretje države v eno od držav EU z evropskim letalskim prevoznikom, se lahko pritožite v državi pristanka.

Zamude in odpovedi 2

Vaše pravice v primeru zamude ali odpovedi leta

Nekajurne zamude

Upravičeni ste, da vam letalska družba zagotovi oskrbo, če zamuda traja:

  • dve uri ali več za lete do 1.500 km,
  • tri ure ali več za daljše lete znotraj Evropske unije ali za druge med 1.500 in 3.500 km,
  • štiri ure ali več za lete nad 3.500 km zunaj Evropske unije.

V primeru zamude je zagotovljena osnovna oskrba potnikov, ki vključuje hrano in pijačo, možnost brezplačnega telefonskega klica in dostop do e-pošte.

Večje zamude

Če zamuda traja več kot pet ur in se odločite, da potovanja ne boste nadaljevali, ste upravičeni tudi do povračila stroškov vozovnice in brezplačnega letalskega prevoza do izhodiščnega kraja potovanja.

Če je predvidena vsaj enodnevna zamuda leta, ste upravičeni do brezplačne hotelske nastanitve in prevoza do kraja nastanitve.

Če je let odpovedan, lahko zahtevate vrnitev denarja za vozovnico ali zagotovitev prevoza
do končnega namembnega kraja. Glede na čakalni čas do novega poleta vam mora prevoznik ponuditi hrano in pijačo in potrebno hotelsko nastanitev. Letalski prevoznik mora izplačati povračila ali odškodnino najkasneje v 7 dneh.

Pogoj za uveljavljanje pravic je potrjena vozovnica in pravočasna prijava na let.