Adria>Novice>Adria Airways v prvem polletju prepeljala več kot pol milijona potnikov

Adria Airways v prvem polletju prepeljala več kot pol milijona potnikov

Avtor: Adria Airways

Adria Airways prepeljala več kot pol milijona potnikov. Družba je povečala število lastnih letov in letov v okviru storitve ACMI (najem letala s posadko). Letalski prevoznik je povišal tudi operativne prihodke.

Adria Airways je v prvem polletju letošnjega leta prepeljala več kot pol milijona potnikov, natančneje 577.233, kar je 8,6 % rast v primerjavi z enakim obdobjem lani. 

Družba je povečala tudi število svojih poletov, in sicer za 2,4 %  v primerjavi s prvim polletjem lanskega leta, kar pomeni, da je izvedla skoraj 10.000 poletov v prvih šestih mesecih. 

Močno se je povečalo tudi število poletov za druge letalske družbe, gre za storitev ACMI (zakup letala s posadko), katere se danes poslužuje vedno več letalskih družb. Takih poletov je družba  opravila več kot 3.300. 

Tudi izkoriščenost potniške kabine v rednem prometu je v prvem polletju boljša, in sicer za nekaj manj kot  2 % glede na enako obdobje v lanskem letu in znaša 63,9 %. 

Za 17,7 % so se v primerjavi z enakim obdobjem lani povišali operativni prihodki družbe. 

Holger Kowarsch, direktor Adrie Airways, je ob objavi rezultatov prvega polletja dejal: »V prvem polletju se je družba soočila z mnogimi izzivi, tako bomo v prihajajoči zimski sezoni ohranili naš fokus na stabilni in dolgoročni vzdržni rasti družbe.« 

Komercialni vidik poslovanja v prvih šestih mesecih je pospremil Christian Schneider, komercialni direktor družbe: »Prvo polletje letošnjega leta je bilo dobro, s komercialnega vidika pa so obdobje  zaznamovali številni dejavniki, ki so vplivali tako na celotno letalsko industrijo, kot posamezne letalske prevoznike. Specifične razmere in globalna dinamika so terjali od nas nenehne prilagoditve, ki so rezultirale mestoma tudi z neizpolnjenimi pričakovanji naših potnikov. Od prihodnjega obdobja pričakujem več stabilnosti, naše delovanje pa bo usmerjeno v povrnitev zaupanja in izboljšanje kakovosti storitev.«