Adria>O družbi >Kontakti>Pohvale, pritožbe in programi zvestobe

Pohvale, pritožbe in programi zvestobe

Vprašanja glede programa zvestobe Miles & More:

T: +386 40 747 440

W: Miles & More

Vprašanja glede programa zvestobe za podjetja Adria Corporate Programme:

E: acp@adria.si

W: Adria Corporate Programme

Pohvale in pritožbe

Ste nedavno potovali z nami? Veseli bomo vašega mnenja.

Posredujte nam ga tukaj

Ob oddaji zahtevka za odškodnino vpišite vse informacije o svojem potovanju (številka in datum leta, koda rezervacije, številka vozovnice) ter priložite kopijo vstopnega kupona.

Če ste zahtevek že vložili ter prejeli referenčno številko, ponovno izpolnjevanje obrazca ni potrebno. Dodatno sporočilo nam lahko posredujete tukaj.

Za informacije o prihodnjem potovanju, rezervaciji ali za pomoč pri spremembi vaše vozovnice vas vabimo k ogledu FAQ strani, oziroma prosimo, da stopite v stik z našim prodajnim osebjem.

Če želite odpovedati potovanje, vas prosimo, da se obrnete na prodajno mesto, ki je izdalo vašo vozovnico.

Odškodninski zahtevki

Zahtevke za odškodnino sprejemamo preko spletnega obrazca. Izjemoma lahko zahtevek na obrazcu pošljete tudi po pošti na naš naslov Adria Airways, d.o.o., Customer Care, Zg. Brnik 130 h, 4210 Zg. Brnik.