Adria>O družbi >Novinarsko središče>54% večja prodaja po spletu

54% večja prodaja po spletu

Avtor: Adria Airways

Zg. Brnik, 16.07.2014 - V Adrii Airways beležijo močan porast spletne prodaje v prvih šestih mesecih tega leta. Po prenovi internetne strani www.adria.si, ki nudi boljšo preglednost ugodnih ponudb, je uporaba še enostavnejša.

Adria Airways se je v 2013 odločila, da bo v skladu s poslovno strategijo in  poslovnimi trendi investirala v razvoj  lastnih prodajnih kanalov, v prvi vrsti v internetno stran www.adria.si. Rezultati dela se že kažejo in so spodbudni.

V ta namen je Adria Airways pripravila plan prenove poslovnih procesov spletne prodaje in posodobila postopek nakupa letalskih vozovnic. V prvih šestih mesecih letošnjega leta beležijo 54% povišanje spletne prodaje glede na  enako obdobje lani. Od septembra 2013 do maja letos je prenovljeno spletno stran obiskalo kar 26% več obiskovalcev, kot v takem času v preteklem letu. V Adrii se bodo vlaganja v razvoj tudi v prihodnje nadaljevala, predvsem v smislu optimizacije spletnih strani.

Z željo po večji transparentnosti ponudb in enostavnem iskanju razpoložljivosti sedežev na njihovih letih, so v Adrii v začetku leta prenovili sistem za zgodnji nakup vozovnic (ponudba First Minute), ki uporabnikom omogoča hitro in preprosto iskanje letov po najnižjih cenah. S koncem junija pa je potnikom na voljo še nova Last Minute ponudba za potovanja tik pred zdajci, ki z novim iskalnikom letov https://www.adria.si/sl/ugodne-ponudbe/last-minute/ nudi večjo preglednost in boljše uporabniške izkušnje.

V Adrii niso pozabili niti na tuje uporabnike spletne strani. Da bi jim čimbolj olajšali in skrajšali nakup letalske vozovnice so pred kratkim razširili ponudbo plačilnih metod predvsem na tujih trgih, kjer kreditne kartice za nakupe preko spleta niso tako priljubljene (Bancontact/Mister Cash, Sofort Überweisung, DirectEbanking, giropay, iDeal).

»Adria Airways bo še naprej sledila najzahtevnejšim standardom na področju optimizacije spletnih strani in tako uporabnikom omogočala dobro in zanesljivo uporabniško izkušnjo«, je povedal direktor IT & marketing Iztok Franko.