Adria>O družbi >Novinarsko središče>Z novim produktom »Last Minute« Adrie Airways potniki do ugodnejših letalskih vozovnic

Z novim produktom »Last Minute« Adrie Airways potniki do ugodnejših letalskih vozovnic

Avtor: Adria Airways

Zg. Brnik: 24. 6. 2014 - Adria Airways se je na osnovi sodobnih trendov v letalski industriji in turizmu odločila, da ponudi potnikom nov produkt Last Minute. Pred časom so Adrijini potniki že dobro sprejeli First Minute način kupovanja letalskih vozovnic, z novim produktom pa se je Adria približala tudi tistim potnikom, ki se za potovanja odločajo v zadnjem trenutku.

Gre za nov produkt, ki potnikom slovenskega letalskega prevoznika Adrie Airways nudi nakup ugodnejših letalskih vozovnic na večini rednih linij Adrie Airways. Za vse tiste potnike, ki se radi odločajo v zadnjem trenutku, so zdaj za povratna potovanja na voljo zelo ugodne cene že od 169,- EUR.

Nakup vozovnic je možen preko Adrijine spletne strani, kjer se nahaja poseben zavihek Last Minute, ki interaktivno prikazuje prosta mesta za  posamezne lete (www.adria.si/sl/ugodne-ponudbe/last-minute). Sam postopek je enostaven, saj deluje po principu »vidiš, kupiš, letiš«. Vozovnico  je potrebno kupiti največ 14 do najmanj 4 dni pred odhodom letala na izbrano destinacijo, potniki pa morajo tam preživeti vikend in ostanejo lahko do največ 8 dni. Potnik ima z nakupom Last Minute letalske vozovnice enake pogoje kot vsi ostali potniki na rednih linijah Adrie Airways ob prijavi na let in pri prevozu prtljage.

Po besedah Iztoka Franka, direktorja marketinga v Adrii, je to produkt, ki bo potnikom nudil nove in cenovno ugodne možnosti za obisk evropskih mest, kamor letijo Adrijina letala. Ciljne skupine za tovrstno ponudbo so zagotovo vsi, ki se odločajo za nenačrtovane počitnice tik pred zdajci, npr. aktivni upokojenci, mladi pari ali pa družine, ki si želijo ogledati znamenitosti posameznih mest… »Adria Airways si s ponudbo Last Minute in leti v turistično zelo obiskane evropske prestolnice in obratno, iz tujine v Ljubljano, želi povečati svojo ponudbo in se še bolj približati potrebam vseh potnikov«, je še dodal Franko.

Snovalci marketinške akcije so se osredotočili na spletno oglaševanje, saj je spletno nakupovanje primerno prav za tovrstno ponudbo. Akcija nagovarja prav vse, ki bi si lahko polepšali poletne mesece s krajšim  skokom v čarobno Prago, romantični Pariz, vedno živahen Amsterdam, si ogledali znamenitosti Varšave… Poleg spletnega oglaševanja bodo domiselno nagovarjali potencialne potnike v dnevnem časopisju z manjšimi oglasi ter potnike v avtobusih ljubljanskega mestnega prometa.

Ob promociji Last Minute produkta so se v Adrii odločili za spletno nagradno igro, ki je dostopna prek povezave www.adria.si/sl/nagradne-igre/kam-pa-naslednji-teden/igra/. V okviru nagradne igre bodo v naslednjem mesecu izžrebali 8 srečnežev, ki bodo prejeli po 2 brezplačni letalski vozovnici.

Last Minute je produkt, ki bo omogočal izlete, obiske priljubljenih krajev ali kratke počitnice, kar najširši skupini potnikov, so prepričani v Adrii Airways.