Adria>O družbi >Podjetje>Družbena odgovornost

Družbena odgovornost

Odgovornost do družbenih vprašanj

V Adrii se zavedamo svoje širše družbene odgovornosti in vrednosti vzajemnega sodelovanja. Svoje razmerje z družbenim okoljem negujemo in utrjujemo skozi donatorsko in sponzorsko udejstvovanje.

Z našimi dejanji ohranjamo odgovoren odnos do družbenega okolja, v katerem delujemo, pripomoremo k razvoju na lokalnem in nacionalnem nivoju in ne nazadnje približamo naše storitve tistim, ki jim niso lahko dostopne.

Sodelujemo in pomagamo različnim skupinam, institucijam in posameznikom, s katerimi delimo skupne vrednote:

  • Humanitarnost: sodelujemo v akciji UNICEFA Za drobiž sveta/Change for Good, za pomoč otrokom iz nerazvitih držav, in v humanitarnih akcijah za pomoč socialno ogroženim otrokom in družinam.
  • Zdravje: kot donatorji smo sodelovali tudi z Onkološkim inštitutom Ljubljana, Slovensko karitas, Rdečim križem Slovenije, Ustanovo za otroško nevrologijo, Društvom za ledvične bolnike in Mednarodnim združenjem žensk SILA. Že vrsto let smo tudi sponzor Zdravniške zbornice Slovenije.
  • Šport: sodelujemo z Olimpijskim komitejem Slovenije in finančno podpiramo slovenske športnike.
  • Kultura: kot sponzor pomagamo številnim slovenskim kulturnim ustanovam ter projektom kot so Festival Ljubljana, Festival Lent, Mednarodni grafični bienale, Imago Slovenije.

Sodelujemo in pomagamo različnim skupinam, institucijam in posameznikom, s katerimi delimo skupne vrednote.

Varovanje okolja

Aktivno delujemo v smeri stalnega zmanjševanja porabe goriva, emisije plinov in znižanja hrupa. Naša flota je v skladu z okoljskimi in drugimi zahtevami ICAO (International Civil Aviation Organization). Kot sponzor sodelujemo tudi z Zavodom za ekologijo.

Podatki o izpustih CO2 na progi Pariz (CDG) – Ljubljana (LJU) – Pariz (CDG)

Francoski zakon o okolju, t. i. Grenelle, od prevoznih podjetij zahteva, da prejemnike svojih storitev obvestijo o izpustih CO2, povezanih s prevozom. Zakon velja za vse prevozne storitve, ki se začnejo ali končajo na katerem od francoskih letališč.
V skladu z zakonom Grenelle Adria Airways zagotovi podatke o izpustih CO2 za izbrane lete, ki se začnejo na francoskem letališču: Pariz (CDG)–Ljubljana (LJU)–Paris CDG.
Podatki o izpustih CO2, ki jih zagotovi Adria Airways, predstavljajo oceno in se lahko uporabljajo le v informativne namene.

 

Razdalja

Izpusti CO2/potnika (kg) za let

Poraba kerozina/potnika (v litrih)

Izpusti CO2/potnika (v kg) za proizvodnjo in distribucijo kerozina

Skupni izpusti CO2/potnika (kg)

Enosmeren let

945 km

153

61 ali 6,5 l/100 km

29

182

Povratni let

1890 km

306

122 ali 6,5 l/100 km

58

364

O naših podatkih:

•    Lete opravlja Adria Airways.
•    Prikazani podatki veljajo za direktne lete.
•    Podatki veljajo za enosmerne in povratne lete.
•    Izračuni temeljijo na podatkih spletnega orodja za izračun izpustov Generalnega direktorata za civilno letalstvo Francije (DGAC) http://eco-calculateur.aviation-civile.gouv.fr/, kot je navedeno v gradivu z navodili zakona Grenelle; Adria Airways ne prevzema odgovornosti za pravilnost podatkov ali metodologijo, uporabljeno za oceno izpustov CO2.
•    Ocene veljajo za prevoz po zraku od letališča do letališča in ne vključujejo prevoza po kopnem.

Skrb za potnike

Vsi v Adrii Airways se zavedamo, da je naša ključna naloga, da svojim potnikom zagotovimo varen let. Naše vodilo je varnostna kultura, ki nam narekuje, da moramo prav vsi zaposleni s svojim delom vplivati na varnost letenja. Tako kot se lahko pohvalimo s petdesetletno tradicijo pri prevozu potnikov, se lahko s prav takšno tradicijo pohvalimo tudi pri zagotavljanju varnosti in vzdrževanju svoje flote. Zato smo v svoje delo vgradili mnogo varnostnih varovalk, s katerimi v Adrii Airways skrbimo za vašo varnost.

Skrb za zaposlene

V Adrii Airways svojim zaposlenim ponujamo delovno okolje, ki je polno izzivov in omogoča pridobivanje novih znanj ter strokovni in osebni napredek.

Vsako leto pripomoremo k uresničitvi 25 mednarodnih kongresov s področja medicine, kulture, prava, poslovanja, elektronskih medijev in marketinga.