Adria Airways Logo Adria Airways

Saša Zor

Fotografije: Peter Irman

Pogovarjali smo se s Sašo Zor, direktorico prodaje in marketinga v InterContinentalu Ljubljana, ki pravi, da turizem ni le služba, je življenjski slog, ki zahteva celega človeka, te pa nagradi z neverjetnimi izkušnjami, doživetji in poznanstvi.

1.   Kam ste leteli prvič v življenju? Imate na to kakšen poseben spomin?

Prvič sem s staršema letela v Atene prav z Adriinim letalom pred skoraj 30-imi leti. Še danes se živo spominjam kako pozorne, elegantne in brezhibno urejene so se mi zdele stevardese. Od tedaj naprej sem redno doma navijala za bolj oddaljene počitniške destinacije.
 
2.   Pogosto letite z Adrio Airways? Iz poslovnih razlogov ali privatno?

Da, oboje, tako iz poslovnih kot privatnih razlogov. Sem ena tistih, ki uživa med letom, posebej če te nagovori osebje v slovenskem jeziku in ti postreže z lokalnim časopisom. 
 
3.   Katere 3 stvari nikoli ne manjkajo v vaši prtljagi?

Na dosegu roke so to vedno mobilni telefon, ki hkrati služi kot predvajalnik glasbe in vsestranska animacija, dobra knjiga in kak zdrav prigrizek.
 
4.   Imate kakšen nasvet za poslovne ženske, kako spakirati čim manj in hkrati imeti s seboj vse kar potrebujete?

Sem bolj ena tistih, ki bi potrebovala tak nasvet. :) Nikoli ne potujem zgolj z ročno prtljago, čeprav so moje službene poti večinoma 3-dnevne. Po žensko namreč želim vedno na razpolago malo večji asortiman čevljev in torbic. Prav tako rada z lokalnimi pozornostmi obdarim poslovne partnerje in kolege-hotelirje. Nekoliko prostora prihranim, če se prej opremim s potovalnimi velikostmi kozmetičnih pripomočkov in če, priložnostim vsled, premišljeno kombiniram iste kose oblačil z drugačnimi dodatki. Iskreno pa se večinoma pakiranja lotim zadnjo minuto in impulzivno zlagam v kovček kar vse po spisku, dokler ga še lahko zaprem. :)
 
5.   Kako ste zaplavali v marketinške vode, ste si to od nekdaj želeli?

Na vseh področjih, kjer sem dosegla zadane cilje, sem poleg trdega dela in ciljno vložene energije zaupala svoji intuiciji in se prepustila toku. Spoznala sem, da prevelik pritisk, ob nepravem momentu, izzove le odpor. 

Kot precej univerzalen tip študentke na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani, s končano jezikovno smerjo gimnazije Poljane in srednjo glasbeno šolo, strastjo do športa, plesa in kuhanja, sem imela tudi kar nekaj sreče, da so pravi ljudje v meni prepoznali potencial, mi odprli vrata priložnosti v prodajno-marketinški svet, jaz pa sem jih dodobra izkoristila.
 
6.   Imate veliko izkušenj z delom v storitveni dejavnosti, v turizmu, če smo natančni. Kaj menite, da je najbolj pomembno za uspešno delovanje podjetij v turizmu?
 
Turizem ni le služba, je življenjski slog, ki zahteva celega človeka, ampak nagradi z neverjetnimi izkušnjami, doživetji in poznanstvi. Menim, da moraš biti rojen za to, da v tako intenzivni storitveni dejavnosti, kot je turizem, prejemaš energije več, ko jo daješ. Turizem je tudi tek na dolge proge, soodvisen od mnogih makro in mikroekonomskih dejavnikov. Uspeh zavisi od atraktivnosti destinacije in produkta, kakovosti storitve in usposobljenosti kadra, pri čemer se skozi čas spreminja definicija luksuza- danes sta to npr. občutek varnosti in prosti čas kot tak. 

7.   Slovenijo in njene znamenitosti dobro poznate. Je kakšen skriti kotiček, ki bi ga priporočili našim potnikom, ki so na poti v Slovenijo?
 
Tako zaradi svoje radovedne narave, dejstva, da moji starši niso iz Ljubljane, kot seveda zaradi poklica, ki ga opravljam, sem postala prava enciklopedija taksnih priporočil. Ta se večinoma navezujejo na panoramske razglede oz. neko kulinarično doživetje, zato bi izbrala recimo planino Vogar s pogledom na Bohinjsko jezero in zasluženim okrepčilom s kislim mlekom in žganci ali kopanje v Nadiži v čudoviti dolini Soče z obiskom najboljše ženske kuharice na svetu.

8.   Katera pa je vaša sanjska destinacija, ki bi jo želeli obiskati in zakaj?

Na seznamu želja se vedno ostaja sanjska Francoska Polinezija z Bora Boro, saj s svojo ekskluzivnostjo, fotogeničnimi lokacijami, najprestižnejšimi hoteli, storitvami in možnostmi za aktivno preživljanje prostega časa predstavlja pravi raj na zemlji. 
 
9.   Kam pa bi odpotovali za konec tedna, za kratek oddih?

Vedno se rada vračam v London, kjer v enem vikendu zadovoljim svojemu kozmopolitanskemu duhu z obiskom izbranih restavracij in trgovin, parkov in tržnic ter brezciljnim vandranjem po skritih kotičkih mesta. 
 
10.   Vaše najljubše evropsko mesto?

Na Italijo sem na splošno izjemno navezana, zato Firence. 
 
11.   Kaj vas kot turistko bolj navduši: obisk znamenitosti ali utrip mestnih ulic?

Utrip mestnih ulic, še raje v kombinaciji s skokom v naravo.

Sasa Zor 980x500
Saša Zor; Direktorica prodaje in marketinga Intercontinental Ljubljana