Splošni pogoji poslovanja

Zadnja osvežitev: 25. januar 2013

Splošni pogoji Spletnega nakupa letalskih vozovnic Adire Airways-Online booking so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje ter Pogojev prevoza potnikov in prtljage Adria Airways.

S Spletnim nakupom letalskih vozovnic Adire Airways-Online booking (v nadaljevanju » Online booking «) upravlja podjetje Adria Airways, slovenski letalski prevoznik d.d., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ob prihodu na spletno stran Adrie Airways https://www.adria.si/ ali https://www.adria-airways.com/ obiskovalec lahko takoj prične z rezervacijo letalskih vozovnic. Izmed ponujenih destinacij izbere odhodno mesto, ciljno mesto, datum pričetka potovanja in datum vrnitve, število in tip potnikov in način kako bo sistem iskal cene. Med ponujenimi datumi in cenami izbere najbolj odgovarjajoč termin potovanja in ceno za ta termin. V nadaljevanju lahko na podlagi pogojev cene izbere kakšno dugo ceno v kolikor ugotovi, da mu druga cena bolj usteza glede pogojev vezanih na njegovo potovanje (npr. ne ve točno kdaj bo zaključil potovanje in mu rahlo višja cena dovoljuje spremembo rezervacije brez doplačila). Lahko odda zahtevek za posebni brezplačni obrok (npr. vegetarijanski ali obrok na podlagi njegovih verskih prepričanj ali zdravstvenih težav - alergij in podobno). Odda lahko tudi zahtevek za izbran sedež na letalu v razredu (ekonomski ali poslovni) za katerega je izbral ceno. Ta sedež lahko naknadno ob prijavi na let potrdi ali spremeni. Si pa prevoznik pridržuje pravico, da zahtevek Za poseben obrok ali izbran sedež, zaradi objektivnih razlogov zavrne oziroma ponudi potniku alternativno rešitev. V naslednjem koraku vpiše podatke o potnik(ih): Priimek, Ime, številko članske izkaznice programa zvestobe Miles and More, elektronski naslov, telefon. Pri vnosu Priimka in imena ne sme uporabljati šumnikov ali drugih znakov. Na naslednjem koraku uporabnik vidi kaj je izbral, lahko dovoli, da mu Adria Airways pošilja elektronske novice o novih ponudbah in ostalih novostih, ki ga zanimajo. Na koncu potrdi pogoje cene in s klikom na gumb “potrdi” preide na varno plačilno stran Banke Koper iz grupe Intesa San Paolo, kot ponudnika varnih spletnih plačil s kredtinimi karicami ali pa v kolikor je uporabnik komitent Abanke in ima digitalni certifikat na svojem računalniku in je uporabnik elektronskega bančnega programa Abanet lahko plačilo opravi preko elektronske banke Abanet. Med samim postopkom rezervacije vozovnice je uporabnik na več točkah seznanjen s pogoji cene vozovnice in s pogoji ob spremembi vozovnice oziorma potovanja. Uporabnik je seznanjen z zneski doplačil in tipi doplačil, ki so vključeni v ceno vozovnice. Na koncu uporabnik na elektronski račun prejme potrdilo rezervacije in plačila ter elektronsko letalsko vozovnico, ki velja kot tračun.

Poleg vozovnic lahko uporabnik na spletni strani Adrie Airways najame vozilo pri Budget Rent a Car agenciji.  Uporabnik izbere, državo, mesto, datum prevzema vozila in državo, mesto in datum vrnitve vozila. Sistem ponudi seznam vozil in ko izbere primerno vozilo je preusmerjen na Budget plačilno stran, kjer opravi plačilo oziorma odda podatke o kartici za garancijo in se plačilo izvede na mestu prevzema vozila.

*Uporabnikom Apple računalnikov, iPadov,  in iPhone-ov, ki za brskanje po spletu uporabljajo brskalnik Safari, za nemoteno opravljanje rezervacije in predvsem nakupa, priporočamo da preverijo, če imajo omogočene "piškotke" (Block Coockies = never).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Online booking-a, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra):

Naslov družbe – sedež družbe:

Adria Airways, Slovenski letalski prevoznik, d.d.
Zgornji Brnik 130h,
SI -4210 Brnik-Aerodrom
Slovenija

T: +386 (0)4 255 9000
F: +386 (0)4 259 4572
W: http://www.adria.si/

Matična številka: 5156505
Davčna številka: SI 51049406
Številka registra: vložna številka 1/01352/00

Zaporedna številka vpisa v AJPES, datum vpisa.

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon):

T: +386 (0)1 369 1010 – Onlinehelp – pomoč pri internetnih rezervacijah in nakupu
E: booking@adria.si

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami):

Letalska vozovnica

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku):

Rezervacije in nakup vozovnic je moč opravljati 24 ur 7 dni v tednu 365 dni v letu.

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave):

Elektronsko vozovnico prejme uporabnik takoj na naslov elektronske pošte, ki ga je vnesel v postopku rezervacije. V kolikor uporabnik poda napačen elektronski naslov ponudnik ne more zagotoviti pošiljanje vozovnice.

Prodaja elektronskih vozovnic je omogočena tudi na prodajnih mestih Adrie Airways v Sloveniji in tujini ter v pooblaščenih agencijah.

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza:

Cene vozovnic se vedno določijo samodejno na osnovi podatkov o potovanju, ki jih vnese uporabnik. Vedno se izbere najnižja veljavna cena, ki je na razpolago na internetu.

Ponujena cena je odvisna od datumov potovanja, datuma rezervacije, zmogljivosti letala in razreda rezervacij. Na vsakem letu obstaja več različnih cen vozovnic. Število mest po določeni ceni je omejeno.

Cena prevoza je znesek, ki se plača ob nakupu vozovnice. Znesek pa običajno zajema poleg tarife - prevoznine - tudi razna doplačila. To so predvsem pristojbine, davščine in druga doplačila. Nekatera doplačila je treba poravnati neposredno ustreznim državnim organom ali drugim pristojnim ustanovam in jih ni mogoče plačati ob prevzemu vozovnice.

g) način plačila in dostave:

S plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa, Visa Electron, Aktiva, Maestro iz Aktiva group in izdan od drugih bank, če dovoljujejo nakupe preko spleta, Diners Club Erste bank) velja za nakupe preko spleta in tam videne cene.

Preko elektronske banke Abanet.

h) časovno veljavnost ponudbe:

Časovno veljavnost ponudbe določata datum nakupa in datum pričetka potovanja.

Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka.

Vozovnice ni možno vrniti lahko se odpove celotno potovanje ali del potovanja ali spremni potovanje za kar potnik plača določen znesek za opravljene spremembe in izdajo nove vozovnice oziorma dobi povrnjen znesek določen s pogoji cene (letališke pristojbine).

Stroški za spreminjanje rezervacij ali odpoved so lahko nižji, če se rezervacija spremeni oziroma se odpove vsaj 24 ur pred odhodom.

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci:

Vse pritožbe se obravnava komisijsko v Centru za stike s potniki:

Center za stike s potniki in Privilege Club
Zgornji Brnik 130h
4210 Brnik-Aerodrom
delovnik: 8:30–15:30
brezplačni tel.: 080 13 00
T: +386 (0)1 369 1010
F: +386 (0)4 259 4573
E: prc@adria.si

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Online bookig-a ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene-posebna ponudba. Redne cene so prodajne cene prevoznika oziroma cene, ki jih oblikuje sam ponudnik. Akcijske cena-posebna ponudba so cene, ki veljajo za nakup po posebnih akcijskih pogojih in se lahko prodajajo samo preko spleta in/ali tudi na podajnih mestih ponudnika in pri pooblaščenih agentih ponudnika.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa, Visa Electron, Aktiva, Maestro iz Aktiva group in izdan od drugih bank, če dovoljujejo nakupe preko spleta, Diners Club Erste bank) velja za nakupe preko spleta in tam videne cene.
  • preko elektronske banke Abanet

Ponudnik kupcu izda vozovnico, ki velja kot račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba - rezervacija (vozovnice) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku do zaključka potovanja v bazi letov (Checkmytrip), kjer s kodo rezervacije in priimkom potnika dobi vpogled v rezervacijo ali v centralnem rezervacijskem sietemu ponudnika.

Cene

Cene na spletu veljajo za vse uporabnike Online booking-a.

Cene letalskih vozovnic ne vsebujejo DDV in je to na vozovnici izrecno navedeno:

ADRIA AIRWAYS D.D., ZGORNJI BRNIK 130H, BRNIK-AERODROM, SLOVENIJA
ID.STEV: SI51049406, OPROSCENO DDV PO ODS. (2) 49. CL.ZDDV-1.
VELJA KOT RACUN.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in imajo v določenih pirmerih (akcijske cene, posebne ponudbe) naprej določeno veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena vozovnice spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba - Vozovnica med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Potritev rezervacije in nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik ni nujno da je tudi potnik oziroma potnik ni nujno da je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Postopek rezervacije in nakupa vozovnice

Uporabnik Online booking-a izbere odhodno in ciljno mesto, datum odhoda in povratka; tu je lahko prilagodljiv glede datuma potovanja oziroma izbere, da mora potovati na izbrane datume potovanja, izbere število in tip potnikov, to potrdi in na naslednji strani:

a) v kolikor je prilagodljiv glede datumov potovanja

Iz tabele izbere datume s ceno (letališke pristojbine so vključene, ravno tkao je vključen tudi stroška za rezervacijo), ki mu najbolj odgovarja.

b) v kolikor mora potovati na izbrane datume

Iz seznama letov izbere odgovarjajoč let za odhod in za povratek.

Na naslednji strani bo lahko izbral drugo ceno, če mu pogoji prve cene ne odgovarjajo oziroma so njegove zahteve za potovanje drugačne.

Na podlagi izbranih letov za odhod in povratek potrdi ponujeno ceno za vozovnico.

V naslednjih korakih bo vpisal priimek, ime, telefon in e-naslov potnika/ov. Lahko bo tudi izdal zahtevek za poseben obrok na letalu in/ali sedež. Nato še enkrat pregleda izbrano, si ogleda pogoje cene in vse skupaj potrdi. S tem je postopek rezervacije zaključen in je preusmerjeni na varno plačilno stran, kjer izbere način plačila in izbere, s katero kreditno ali plačilno kartico bo plačal, in vpiše podatke na kartici. Lahko se odloči v kolikor je komitent Abanke da vozovnico plača preko Abanet-a – elektronska banka.

Po končanem nakupu na elektronski naslov prejme potrdilo rezervacije in nakupa ter elektronsko vozovnico.

Vsak korak je časovno omejen na nekaj minut. Ko ta čas poteče, se postopek samodejno prekine.

Sistem omogoča rezervacijo sedežev v obdobju do treh delovnih dni pred odhodom.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Letalska vozovnica ni predmet vračila. Uporabnik lahko vozovnico v celoti ali delno prekliče ali spremeni: datum in čas potovanja, destinacijo. Za preklic celotne vozovnice vsaj 24 ur pred odhodom je upravičen do vračila stroškov določenih v pogojih cene oziroma mora doplačati določen znesek za vse spemembe, ki so bile izvedene.

Dostava

Ponudnik bo vozovnico dostavil v dogovorjenem roku oziorma jo uporabnik prejme takoj po opravljeni rezervaciji ali nakupu na elektronski naslov, ki ga je podal v postopku rezervacije. V kolikor je podal napačen elektronski naslov ponudnik ne jamči za dostavo vozovnice.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi banka Banka Koper iz skupine Inetsa San Paolo. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku ponudnika.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje, da ne shranjuje nobenih osebnih podatkov v trajno varovanje saj uporabnik vsakič sproti vnese podatke potnika/ov (priimek, ime, telefon, elektronski naslov, številka kartice kluba zvestobe). Palčilo se opravi na strani Banke Koper članice skupine Inetsa San Paolo.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb-v kolikor je kupec dal privoljenje, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svoje kode rezeravcije in podatkov plačilne in/ali kreditne kartice.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če je uporabnik to izrecno dovolil in v postopku rezervacije vozovnice to označil oziroma se je na posebnem mestu sam naročil na to vrst komunikacije.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
  • prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko cene vozovnic spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prc@adria.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Mark Anžur
predsednik uprave