Politika zasebnosti

Politika zasebnosti - GDPR - Piškotki

Zasebnost vaših podatkov nam je izjemno pomembna, saj je skladnost s predpisi temelj naše politike.

Kot letalski prevoznik smo že vrsto let predani in zavezani k varovanju osebnih podatkov naših potnikov. Vaše zaupanje in naša zanesljivost sta temelja, na katerih želimo graditi našo storitev tudi vnaprej.
Verjamemo v transparentnost, zato vam želimo na pregleden in jasen način prikazati našo politiko obvladovanja osebnih podatkov, vključno s tem, katere podatke zbiramo, zakaj jih zbiramo ter kako jih lahko sami nadzirate in urejate.

Naša politika zasebnosti se nanaša na vse osebne podatke, ki jih pridobimo o vas, ko potujete z nami, kupujete ali uporabljate naše storitve, obiščete spletne strani Adrie Airways, uporabite našo mobilno aplikacijo ali pri drugačni interakciji z nami.

Kaj so osebni podatki?

Osebni podatek pomeni katero koli informacijo v zvezi z določenim ali določljivim posameznikom.

Določljiv posameznik je tisti, ki ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja, kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto tega posameznika.

Katere podatke in kako jih zbiramo?

Vaše podatke lahko dobimo na več načinov, na primer pri rezervaciji leta ali pa kadar se prijavite v klub zvestobe, obiščete našo spletno stran, uporabite našo aplikacijo, ste povezani z nami preko družbenih omrežij ali ko se prijavite na naše e-novice.

Ime in priimek, številka potnega lista in drugi identifikacijski podatki.
Shranimo lahko vaše ime, številko potnega lista oz. drugega osebnega dokumenta, spol, datum rojstva, nacionalnost in državljanstvo.

Ime in priimek potrebujemo za zagotavljanje naših storitev – za izvedbo rezervacije, izdajo vozovnice, zagotovitev prevoza.

Obseg zbiranja ostalih identifikacijskih podatkov je odvisen od predpisov države kamor ste namenjeni ali preko katere potujete, tj. v skladu z zahtevami nadzora vstopa v določeno državo, carinske kontrole, varnostnih ali drugih zahtev zadevne države.

Kontaktni podatki, podatki o uporabniških profilih (npr. MyAdria) in spletnih obrazcih.
Vaši kontaktni podatki lahko vključujejo vaš naslov, telefonsko številko ali e-poštni naslov. Uporabljamo jih izključno v skladu s posameznim namenom, za katerega so vsakokrat dani.

Kadar ustvarite uporabniški profil, se registrirate ali izpolnite odškodninske obrazce na naši spletni strani, lahko zabeležimo tudi druge podatke, ki jih vnesete v obrazce, objavljene na naši strani.

Podatki o vaših rezervacijah in nakupih.

Ko naredite rezervacijo ali kupite vozovnico, lahko beležimo podatke, ki zajemajo podrobnosti o vašem letu, cenah in datumih. Ti podatki se obdelujejo tudi z dodatnimi storitvami kot so npr. doplačilo za prtljago ali druge nadgradnje in spremembe potovanja.

Podatki o programih zvestobe (npr. Adria Corporate Programme).

Ob včlanitvi v programe zvestobe zabeležimo vaše ime in priimek ter kontaktne podatke. Ko ob rezervaciji ali prijavi na let vpišete vašo člansko številko, lahko beležimo informacije, ki zajemajo podrobnosti o vašem letu, številki vozovnice, cenah, datumih in višini bonitet, zbranih na naših letih.

Podatki, ki jih zbiramo, ko uporabljate naše spletne strani ali aplikacije.

Ko uporabljate naše spletne strani ali kakšno od naših aplikacij, lahko registriramo vaš IP naslov (vrsto brskalnika, operacijski sistem), vedenja spletnega brskalnika in uporabo aplikacije.
Z vašim dovoljenjem lahko prejmemo tudi podatke o vaši lokaciji.
Za več informacij o tem glejte poglavje »piškotki«.

Prijava na novice.

Novice vam pošiljamo le, če ste se na naše novice sami prijavili. Sami določite, katere novice želite prejemati.

Uporabljamo vaše ime in priimek ter elektronski naslov. Uporabimo lahko tudi podatke o vaših potovalnih navadah, obiskanih spletnih straneh Adrie Airways, toda samo v primeru, da ste te podatke z nami delili in se strinjali z njihovo uporabo.

Ob poslanih e-novicah na bazo naročnikov imamo vpogled v podatke, kdo izmed prejemnikov je prebral naše e-novice, kliknil na povezavo v e-novicah ali se od prejemanja e-novic odjavil.

Lahko registriramo vaš IP naslov, vrsto brskalnika, operacijski sistem, naprave (mobilni telefon, tablica, računalnik) ter uporabo aplikacije.

Podatki v zvezi s družbenimi mediji.
Katere podatke bi lahko pridobili, je odvisno od vaših nastavitev v družbenem omrežju, ki ga uporabljate. Od ponudnikov takšnih omrežij bi lahko prejeli podatke takrat, ko se prijavite za naše storitve z uporabniškim računom družbenega omrežja. V takšnih primerih bomo morda prejeli vaš profil v tem omrežju, vključno s kontaktnimi podatki.

Za več informacij o podatkih, ki jih prejmemo od ponudnika vašega družbenega omrežja in kako spremenite takšne nastavitve, prosimo preverite politiko zasebnosti vašega ponudnika družbenega omrežja.

Komunikacija z vami.

Ko nam pošljete e-pošto, izpolnete pritožbeni obrazec na naši spletni strani ali klepetate z nami preko družbenih omrežij, lahko beležimo vašo komunikacijo z nami in v njej posredovane podatke. Naše službe za rezervacije ali stik s potniki lahko beležijo vaše pritožbe v podatkovno bazo. Telefonski klici se zaradi zagotavljanja kakovosti storitev in preprečevanja goljufije lahko snemajo, o čemer pa boste obveščeni še pred začetkom pogovora. Takšno komunikacijo lahko uporabljamo tudi v namene usposabljanj našega osebja, da vam lahko zagotovimo čim boljše storitve.

Podatki, za katere se sami odločite, da jih delite z nami.

Lahko se odločite, da boste določene podatke sami delili z nami, npr. ko postavite vprašanje ali pustite komentar na naši spletni strani, izpolnete anketo ali sodelujete v nagradni igri.

Za kaj uporabljamo te podatke?

Vaše podatke zbiramo za:

1. Zagotavljanje naših storitev

Za nemoteno izvedbo storitev v povezavi z rezervacijami in potovanji, potrebujemo vaše podatke zaradi spodaj naštetih aktivnosti:
• za zagotovitev vašega prevoza in vseh informacij, povezanih s prevozom,
• za skladnost s predpisi nadzora in vstopa v posamezno državo, carinskimi predpisi ali drugimi varnostnimi zahtevami.

Na primer, za izdajo vaše vozovnice potrebujemo vaše ime, številko potnega lista in druge identifikacijske podatke. Prav tako so potrebni tudi kontaktni podatki potnika, da vas lahko pravočasno obvestimo, v kolikor pride do sprememb v urniku potovanja.

2. Za izvajanje programov zvestobe

Da lahko vi ali vaše podjetje izkoristite popuste, ugodnosti ali druge nagrade v okviru programov zvestobe, uporabljamo vaše kontaktne podatke, podatke o članstvu in vaše podatke o rezervaciji.

3. Da vam nudimo naše spletne storitve in mobilno aplikacijo

Na primer, pri prijavi na let uporabljamo vaše ime in podatke o letu. Nekatere spletne storitve in aplikacije uporabljajo vašo lokacijo, da vam lahko zagotovimo prav tiste vsebine, ki so zanimive za vas.
Da bi olajšali vašo uporabo naših spletnih storitev ali aplikacij, lahko analiziramo podatke, ki jih zberemo, kadar uporabljate naše digitalne medije in jih združujete s podatki, zbranimi s piškotki in podobnimi tehnologijami. Na primer, da bi razumeli kateri digitalni kanal (e-pošta, družbeni medij, spletna stran in vsebina na njih) ali naprava (namizne, tablične ali mobilne naprave) vam je všeč, lahko omejimo ali prilagodimo komunikacijo le na ta kanal, vsebino ali napravo.

4. Da lahko komuniciramo z vami

Vaše kontaktne podatke lahko uporabimo za komuniciranje z vami, da odgovorimo na vaša vprašanja ali obravnavamo vašo pritožbo.

5. Za statistične raziskave in analize

Statistične raziskave nam pomagajo, da lahko izboljšamo naše storitve in ponudbo, programe zvestobe, podporo potnikom in strankam ter vsebino naših spletnih mest. Za izvedbo raziskav lahko združimo in analiziramo različne vrste podatkov, ki so opisani zgoraj, pri čemer pa obdelujemo le zbirne podatke in ne uporabljamo osebnih podatkov (kot so ime, poštni naslov in podobno), ki bi vas lahko identificirali.

6. Za tržne in marketinške namene

O novostih in akcijah vas bomo obveščali le, če boste to sami izrecno želeli.
Da bi razumeli, kaj vam ustreza, lahko uporabimo samodejna orodja za analizo vaših podatkov ali pa v ta namen uporabimo in združimo zgoraj opisane podatke. Podatke iz takšnih analiz uporabljamo za prilagajanje naših tržnih komunikacij vašim specifičnim interesom. Če na primer analiza kaže, da vas morda zanimajo določene vrste potovanj ali določen cilj, lahko naše novice in spletne strani prilagodimo ponudbam in vsebinam, za katere menimo, da bodo ustrezale vam.
Za tržno komuniciranje lahko uporabimo različne kanale, kot so e-pošta, SMS, MMS, spletni mediji, aplikacije, družbeni mediji in drugo.
Od prejemanja tržnih sporočil se lahko kadar koli odjavite tako, da upoštevate navodila v posameznem tržnem sporočilu.

7. Da se zagotavlja red in varnost na letalu

Skrb za varnost in red na letalu je naša prioriteta. Vaše podatke lahko uporabimo v primerih preprečevanja neprimernega vedenja v letalu. Vodimo evidenco potnikov, ki niso upoštevali varnostnih navodil ali navodil posadke na letalu ali na tleh in v zvezi s katerimi smo se odločili, da se jih uvrsti na sivo listo potnikov, ki jim je prepovedano potovanje z nami za določen čas, ali pa na črno listo, če je potniku potovanje z nami trajno prepovedano. Takšne potnike o tem tudi sami, kadar je možno, o tem pisno obvestimo.

Vaših podatkov o številki ali varnostni kodi vaših kreditnih kartic ne zbiramo.

Naše zaveze glede ravnanja z osebnimi podatki

1. Načelo zakonitosti, pravičnosti in preglednosti - obdelani zakonito, pošteno in na pregleden način v zvezi s posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki.

2. Načelo omejitve namena - zbrani za določene, izrecne in zakonite namene ter se ne smejo nadalje obdelovati na način, ki ni združljiv s temi nameni.

3. Načelo najmanjšega obsega podatkov - ustrezni, relevantni in omejeni na to, kar je potrebno za namene, za katere se obdelujejo.

4. Načelo točnosti - točni in, kadar je to potrebno, posodobljeni; sprejeti je treba vse razumne ukrepe za zagotovitev, da se netočni osebni podatki brez odlašanja izbrišejo ali popravijo ob upoštevanju namenov, za katere se obdelujejo.

5. Načelo omejitve shranjevanja - hranjeni v obliki, ki dopušča identifikacijo posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, le toliko časa, kolikor je potrebno za namene, za katere se osebni podatki obdelujejo.

6. Načelo celovitosti in zaupnosti - obdelujejo se na način, ki zagotavlja ustrezno varnost osebnih podatkov, vključno z zaščito pred nedovoljeno ali nezakonito obdelavo ter pred nenamerno izgubo, uničenjem ali poškodbo z ustreznimi tehničnimi ali organizacijskimi ukrepi.

7. Načelo odgovornosti – kot upravljavec smo odgovorni za skladnost z zakonodajo ter temeljnimi načeli varstva osebnih podatkov. 

Vaše pravice:

1. Pravica do dostopa (o tem, katere podatke zbiramo in za kaj/kako jih uporabljamo):
Pravico imate na jasen in razumljiv način biti obveščeni o tem, kako in za kakšen namen se obdelujejo vaši osebni podatki. Omogočamo vam večji in učinkovit nadzor nad upravljanjem z vašimi osebnimi podatki.

2. Pravica do popravka
Pravico imate zahtevati, da se vaši osebni podatki popravijo, kadar so netočni.

3. Pravica do izbrisa
Ko boste želeli, da se vaši osebni podatki ne obdelujejo več in ob pogoju, da tudi ni več zakonitih pogojev za nadaljnjo hrambo vaših podatkov, lahko zahtevate, da se vaši podatki zbrišejo.

4. Pravica do omejitve obdelave
Pravico imate, da omejite obdelavo osebnih podatkov pod pogoji in izjemami, kot so določeni v 18. členu GDPR uredbe.

5. Pravica do prenosljivosti podatkov
Pravico imate, da se vaši osebni podatki prenesejo k drugemu upravljavcu, kadar to želite.

6. Pravica do ugovora
Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene trženja, ima posameznik pravico, da kadarkoli ugovarja obdelavi podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem; kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se podatki ne obdelujejo več v te namene.

Kontakt:
dpo@adria.si

Posredovanje podatkov tretjim osebam:

Vaše podatke lahko posredujemo ali razkrijemo tretjim osebam samo, kadar je to nujno potrebno, in sicer v naslednjih primerih:

1. Za zagotovitev vaših rezervacij in potovanj

Da lahko zagotovimo vaš prevoz moramo vaše osebne podatke deliti z drugimi letalskimi prevozniki, ki sodelujejo pri vašem potovanju, upravljavci letaliških služb in drugimi, ki sodelujejo pri tem, da vam zagotovimo letalski prevoz. Če kupite naše storitve prek potovalnega agenta ali tretje stranke, vaše podatke delite tudi s temi osebami.

2. Za podporo naših storitev

Za zagotavljanje naših storitev lahko sodelujemo tudi s tretjimi osebami, kot so npr. ponudniki IT storitev, družbenih omrežij, digitalnih in marketinških storitev, plačilnih storitev in podobno. Vse te osebe so zavezane ustrezno zaščititi vaše osebne podatke ter jih obdelati v skladu z našimi navodili.

3. Za naše programe zvestobe

Adria Airways je vključena v program zvestobe Miles & More . Podatke o vaših potovanjih zato lahko delimo s partnerji, vključenimi v skupini, da lahko koristite milje za ugodnosti iz programa.
Če ste včlanjeni v programe zvestobe drugih prevoznikov združenja Star Alliance, podatke o vaših potovanjih lahko delimo z lastnikom vašega programa zvestobe.
Adria Corporate Programme je program zvestobe za podjetja. Podatke o vašem članstvu zato lahko delimo s partnerji, ki omogočajo dodatne storitve in upravljavci letaliških služb.

4. Za skladnost s predpisi vstopa v posamezno državo, carinskimi, varnostnimi ali drugimi predpisi posamezne države

Kadar potujete v določeno državo ali pa se preko nje samo povezujete na drug let, moramo določene podatke posredovati organom nadzora v to državo, da izpolnimo zakonske obveznosti določene države. Posredovali bomo tiste podatke, ki ste jih vnesli pri nakupu letalske vozovnice. Podatkov, ki ste jih vnesli ob prijavi na let, ne zbiramo mi, lahko pa so posredovani naprej.

Tržno komuniciranje:

Tržna sporočila vam bomo pošiljali, če ste se sami odločili, da jih želite prejemati in biti obveščeni o ugodnostih in novostih, ki jih pripravljamo za vas.
Takšna sporočila vam bomo poslali le, če se sami za to odločite in z vsebino, ki jo vi želite. Sami lahko prilagajate nastavitve glede pošiljanja tržnih sporočil ter določite, o čem želite biti obveščeni.
Kadarkoli se lahko odločite, da naših sporočil ne želite prejemati več, in to uredite na povezavi, ki je na voljo v vsakem e-sporočilu.


Veljavnost politike zasebnosti

Velja od 21. 5. 2018.

 

GDPR

Kaj je GDPR?

GDPR je kratica za General Data Protection Regulation - Splošna uredba EU o varstvu podatkov. Pričetek njene uporabe je 25. maj 2018.

GDPR omogoča posameznikom več nadzora nad uporabo njihovih podatkov, hkrati pa podjetjem nalaga določene obveznost pri obdelovanju informacij teh posameznikov.


Kako se na GDPR pripravljamo v Adrii Airways

Letalski prevozniki smo že mnogo let zavezani k strogi regulativni skladnosti na vseh področjih našega delovanja. Od nekdaj smo skrbno varovali podatke in k temu ostajamo zavezani tudi vnaprej.

Z GDPR uredbo bomo naše zaveze in dolžnosti še okrepili pri vseh procesih, produktih, pogodbah in dokumentih, ki so potrebni za izvajanje naših storitev in sicer na način, ki bo v najvišji meri skladen z GDPR uredbo.

Preverili smo obstoječ način delovanja, različnih sodelovanj, obstoječa soglasja in izvajanje politik ter jih ustrezno dopolnili.

Spremembe za naše stranke

Čeprav nekatere od sprememb naši potniki ne bodo neposredno zaznali, pa vam preko prenovljene politike o zasebnosti zagotavljamo večjo jasnost in preglednost nad tem, katere podatke, kako in zakaj jih hranimo ter obdelujemo.

Želimo vam na pregleden, jasen in razumljiv način zagotoviti nadzor nad vašimi osebnimi podatki: kako in za kakšen namen se obdelujejo, kako dolgo se hranijo ter vas obvestiti, kakšne so vaše pravice pri tem. Skupaj z večjo preglednostjo smo posodobili tudi našo Politiko o zasebnosti ter imenovali pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov.

 

Politika uporabe piškotkov

Več o politiki piškotkov.