Adria>Storitve>Programi zvestobe>Adria Corporate Card

Adria Corporate Card

Program zvestobe za podjetja in državne ustanove

Za podjetja, državne ustanove in druge pravne osebe, katerih uslužbenci potujete z nami, smo pripravili program zvestobe Adria Corporate Card. Vključeni v program z vsakim letom zbirate točke, ki jih lahko zamenjate za brezplačne vozovnice, prevoz v višjem razredu ali prevoz dodatnega kosa prtljage.

Zaposleni zbirate točke z vsakim opravljenim poletom Adrie Airways, vaše podjetje pa zbrane točke po želji uporabi za naslednje nagrade:

  • Brezplačne vozovnice (oglejte si preglednico potrebnih točk za brezplačne vozovnice).
  • Prevoz v poslovnem razredu: 9.000 zbranih točk lahko uporabite za potovanje v poslovnem razredu na naših rednih linijah, kadar je vozovnica kupljena za ekonomski razred (oglejte si preglednico potrebnih točk za brezplačne vozovnice in prevoz v višjem razredu).
  • Prevoz dodatnega kosa prtljage (do 23 kg): za prevoz dodatnega brezplačnega kosa prtljage vam bomo odšteli 15.000 zbranih točk.
ACC 1

Kje se lahko vključim v program Adria Corporate Card?

Izpolnjeno prijavnico nam prosimo pošljite po pošti, faksu ali elektronski pošti:

Adria Airways d.d.
Center za stike s potniki in Privilege Club
Zgornji Brnik 130h
4210 Brnik
T: +386 (0)1 369 1010
F: +386 (0)4 259 4573
E: prc@adria.si

Ob včlanitvi dobi podjetje modro kartico, ki se glasi na ime podjetja. Podjetju lahko izdamo več kartic z isto številko. (Turistične agencije ne morejo biti imetniki Adria Corporate Card.)

Prijavnica

Pravila in pogoji

Upravljanje s točkami

Koliko časa veljajo z Adria Corporate Card zbrane točke?

Veljavnost točk, ki ste jih zbrali z Adria Corporate Card, je tri leta.

Kako pogosto dobimo izpis z Adria Corporate Card zbranih točk?

Vsaka dva meseca, kadar je pri seštevku zbranih točk podjetja zabeležena sprememba, bomo na izbrani e-naslov poslali izpis zbranih točk s podatkom o novem stanju na računu.

Ali se lahko pridobljene točke z Adria Corporate Card vpišejo naknadno?

Če iz kakršnegakoli razloga polet zaposlenega ni bil zabeležen, vam lahko let vpišemo tudi naknadno, če nam najkasneje 6 mesecev po končanem potovanju na zgornji naslov pošljete kopijo vozovnice in originalni vstopni kupon (»boarding pass«).

Za dodatna pojasnila in pomoč

Center za stike s potniki
T: +386 (0)1 369 1010
F: +386 (0)4 259 4573
Brezplačni tel.: 080 13 03
E: prc@adria.si
Delovni čas: od ponedeljka do petka, 08:30–15:30